Колеги,моля ви ако някой знае нещо за предложението от линка :http://www.ebay.de/itm/KLIMAKOMPRESS...=item2c6f5f971 да сподели.Колата е в Германия и има проблем с шайбата на компресора.Тъй като на външен вид според мен има малка разлика се колебая дали да го вземам или не,така че ако някой вече е слагал такъв или има някаква информация да каже.Колата е 2,4 дизел 136 к.с. стария компресор е "денсо".
Известие
Collapse
No announcement yet.
Компресор за климатроник
Collapse
X
-
Аз не мога да увелича снимките,но този компресор няма да стане/според мен/ на 136к.с.
Има разлика между 136 к.с и 140к.с. и нагоре.Така че не рискувай.Търси си точно за 136к.с.
НА старо щом си още в Германия ще е по-лесно да си намериш,макар че и там проблема със съединителя не се знае дали няма да се получи.Тук в България мога да ти помогна за чисто нов съединител,ама за там...Last edited by Linkestis; d.m.y г., 20:25.sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
-
Мога да ти снимам на 136 и 140 да придобиеш представа,колкото и да го гледам този не ми прилича на нито един от дватаsigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Много е тъмно и не успях да ги направя много добре а и едната е извън двора а там осветление никакво но все пак.На първо четене този компресор не е за нито една от двете версии 136 и 140.Не знам как е при фейсовете но съм почти сигурен че не е въобще за 166-ца.Но като се замисля...не знам как изглеждаше за бензиновата,може да са се объркали при описанието.
На 136 тръбите са отзад на компресора а на 140 отгоре,като и двете имат разлика в захващането на планката към двигателя
трябва ти ето такъв:
Last edited by Linkestis; d.m.y г., 22:54.sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНе изключвам и варианта обявения компресор да си е за точния модел кола, както са писали по-долу (2,4 JTD 136 коня), но да са плеснали снимка на някакъв комресор, просто ей така за да има снимка.sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщениеНапълно е възможно,лошото е че ако го поръча,после да не му се вземе акъла докатого върне
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Много благодаря за отговорите.Малко са такива форуми с толкова отзивчиви колеги.Относно компресора има вариянт да закупя от тук компресор и да се предвижи до там където да бъде монтиран на колата.В момента тя е в движение но без работещ компресор,самият той е изправен но явно съединителя му е дал фира и по тази причина не може да се ползва,това е и причината да се скъса пистовия ремък.Ако има някой колега който има за продаване работещ компресор от 2,4 136 коня моля да се обади
Comment
-
Щото ако сменява съединителя,то той или е блокирал или е приплъзвал,или направо изпаднал като е наранил оста.Съответно трябва и лагерите да смени и ос.За да ги смени трябва да смъкне компресора.Труд + газ + съединител не знам колко ще е в Германия.А и има още една купчина елементи които си заминават след проблем със съединителя.Тоест гаранция за едно лято...може би.sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Не знам какво му е точно на съединителя но до сега няколко пъти му горя предпазителя и на три пъти ремъка подмирисва на прегоряло и най на края се разбрида. Ясно е че там вече трябва да се сменя по комплексно.
---------- Post added at 21:51 ---------- Previous post was at 21:34 ----------
Първоначално публикувано от egocentric Покажи съобщениеЗдравей колега,
Миналата година имах същия проблем. Компресора е идентичен с този на Ланча Капа. Съединителя търпи ремонт и не е необходимо да се сменя целия компресор. Като цена ми излезе 150 лв./труд и части/ и колата беше готова за 2 часа.
Поздрави,Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщениеЗащо ти е да сменяш целия компресор като е здрав, смени само съединителят и лагера - за тях няма нужда да се смъква компресора става на място.
---------- Post added at 21:53 ---------- Previous post was at 21:51 ----------
Имам предложение за компресор от 156 с мотор като моя 136 коня,някой знае ли дали става от 156 на 166?Last edited by balev64; d.m.y г., 21:44.
Comment
Comment